sunnuntai 14. heinäkuuta 2013

Rento viikonloppu

Rentoa tosiaan.
Viikonloppu ja aurinko paistaa, voisko paremmin enää mennä. Tähän ku lisää vielä kourallisen  parhaimpia kavereita ja hyvän ruuan niin voin rehellisesti sanoa, että ei voi !

Oltiin eilen viettämässä ystävän syntymäpäiviä grillaten, juoden ja musaa kuunnellen. Meno oli rentoa ja kaikilla oli hauskaa. Nauru kuului varmaan seuraavaan kortteliin asti :D Anteeksi ja näkemiin naapurit. Loppuillasta päätettiin lähteä vielä katsomaan, mitä Helsingin yössä tapahtuu ja tapahtuihan siellä vaikka mitä jännää :)  Ai että mä rakastan kesää !




 Tälläistä asua olin kaavaillut illaksi, mutta niinkuin yleensä suunnitelmat muuttuu ja sama kävi asun kanssa.
Kuumuuden takia oli ehkäpä parempi vetästä mekko niskaan ja ballerinat jalkaan.

Laura <3 kaverit

Tänään aloitettiin aamu köyhän miehen brunssilla..kaikki mitä kaapista löytyy lautaselle ja terassille syömään. Kyllä se näinkin menee :D Ei siinä mitään, hyvältä maistui ja seura oli mukavaa. Seuraavaksi vuorossa varmaankin auringonottoa ja lisää lämmöstä nauttimista ja jos oikein hurjaksi rupean niin voisin vaikka avata joululahjaksi saamani kirjan ja aloittaa sen lukemisen (eihän siihen aloittamiseen mennytkään kuin se vajaat seitsämän kuukautta...).


 
Kolme viikkoa ja pääsen Barcelonaan ensimmäistä kertaa ikinä ! Innoissaan.. en kai. Kohta mulla ei oo mitään muuta puhuttavaakaan ku tämä kauan odotettu reissu :) Lähdetään N:n kanssa viikoksi Barcelonaan ihmettelemään ja nauttimaan lämmöstä, kauniista maisemista ja iloisista ihmisistä :) Ai että..saako jo mennä? En halua edes ajatella kuinka monta "hei ota musta kuva.. Heiiii mä oon täällä voiks ottaa kuvan... Ihana toi patsas otetaan siitäki kuva.." lausetta N joutuu kyseisen matkan aikana kestämään :D Eikun kuvia odotellessa. Oon kuullut Barcelonasta niin paljon hyvää, että odotukset ovat aikas korkealla. Nämä kyseiset kehut ja hehkutukset eivät kyllä yhtään auta tähän mun lähdetään jo, montaks päivää vielä asenteeseen :D

Adios ja nauttikaa ihanasta viikonlopusta ja auringosta vielä kun sitä riittää ! :) Näin minä ainakin aion tehdä.
ps. muistakaa hyvät ihmiset aurinkorasva, ettei tapahdu niinkuin allekirjoittaneella itsellään.. Olkapäät hellänä ja nahka palaa.

-L

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti